fredag 16 juli 2010

Tydligen inte?

.
.

Hejsan allihopa!

I mitt förra inlägg sa jag att jag skulle börja blogga regelbundet eftersom jag själv tycker det är roligt. Men som ni ser så har jag helt glömt bort att jag hade bestämt mig för att blogga och nu har jag inte gjort de heller.

Jag får helt enkelt börja tänka på det och verkligen börja blogga!

just nu sitter man och i kiosken och inte gör så mycket. Tyvärr finns det inte så mycket att göra eftersom ingen vill komma hit och handla när det är så fint väder ute. (jag kan förstå folket)

Juste, tidigare idag var jag lite elak mot mina vänner och ladda upp jättegamla bilder på dom som jag har på min dator. Jag har precis fått min dator lagad så jag var bara tvungen att jävlas lite med dom (6)

Nu ska jag fortsätta jobba hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Äldre inlägg