tisdag 20 juli 2010

Typiskt mig...


.
.

Hejsan allihopa :)

som ni ser har jag lagt upp en tävling i mitt förr inlägg, men ås dum som jag är så gick tävlingen ut för två dagar sen... jag kolla så klart inte på datumet och bara la upp den så för mig blir det ingen telefon i alla fall.

just nu känner jag att jag har ett tråkigt liv eftersom jag bara sitter i kiosken och jobbar, så det blir lite svårt för mig att skriva men får väl ändå göra de..

Jag hade inte så mycket att göra i kiosken idag så jag la upp bilder på mig för några år sedan och nu på facebook. Jag kan säga att mån
ga blev väldigt chockade..

nu ska jag jobba vidare till klockan 8 sen blir det att åka hem!


För typ 5 år sen..
















För några månader sen..




Stor skillnad eller hur??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Äldre inlägg