söndag 25 juli 2010

Man mår som man förtjänar ..

.
God morgon!

Nu är det samma visa igen och sitter i kiosken så här tidigt på morgonen..

Igår kväll var en sjukt galen kväll, men rolig som fan! Jag orkar helt ärligt inte berätta just nu vad som hände eftersom jag är så sjukt bakis och det är verkligen inte skönt.
Man har inte ätit något på morgonen och när man kommer till kiosken och kokar gröt blir den misslyckad igen!
Trots att jag går hotell- och restaurang kan inte jag koka gröt.
Jag tog inga bilder igår kväll eftersom mitt minne på telefonen är fullt, men jag ska försöka sno några bilder från andra som var där och så lägger jag upp dom här! Får jag tag på några kommer dom upp senare idag.

Jag kanske borde köpa såna där bakis tabletter så att jag har hemma? Men sen vet man ju inte om dom funkar eller inte..

Någon som vet om dom funkar? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Äldre inlägg