söndag 25 juli 2010

Nu mår jag bättre :)

.
Nu mår jag som sagt bättre efter att jag fått i mig lite vatten och mat. Conni min kompis hade tydligen  några få bilder från igår kväll, jag bad henne lägga in dom på datorn och skicka dom till mig men det har hon inte gjort än så vi får se när bilderna kommer, blir det inte idag blir det kanske imorgon.. dom kommer iaf komma upp här hur som helst.

Lördag
Jag åkte direkt från jobbet hem till Conni, när jag kom dit så var några redan där. jag börjar marinera köttet vi skulle grilla.. Efter en stund kom resten och då började vi grilla, vi kanske grilla i två timmar igår eftersom vi grilla så mycket kött, haha. En av folket som kom var Emme, det var skit länge sen man såg honom så det var roligt att träffa honom igår! Iaf undertiden vi grilla satt vi och drack och sjöng kareoke.. Sen när maten var klar satte vi oss och åt tillsammans. Efter de satt några och sjöng, en del satt ute på balkongen och körde sug kortet (Skicka ett kort via munnen till den bredvid) det var sjukt roligt man kunde inte sluta skratta.. Efter de började en del åka hem och andra börja shota (inklusive mig) och fortsätta kröka och sjunga.

Det var en sjukt rolig kväll, Tack alla för den roliga kvällen! Den kvällen måste göras igen! 






.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Äldre inlägg