måndag 26 juli 2010

Trött..

.
God morgon!

Ni anar inte hur trött jag är idag, både mamma och styvpappa hade stora problem med att väcka mig och det brukar man inte ha vanligtvis.

Igår kväll skulle jag blogga innan jag skulle sova men tyvärr så hade datorn dött och jag skulle vara tvungen att vänta i typ 15 min tills jag kunde starta upp den och jag orkade inte vänta var jätte trött. Så jag berättar nu vad jag gjorde igår, inte för att jag gjorde något speciellt. Jag satt faktiskt bara hemma med Conni och Linnea, vi laga mat åt och umgicks och prata om gårdagen sen gick dom hem.

Idag ska jag åka till Micke, vi har inte setts på jätte länge för att jag jobbar så pass mycket så jag hinner inte träffa honom :(  men idag ska vi ses och så ska han laga en romantisk middag till oss, Mysigt! Berättar mer sen när jag vet mer!
.




..

1 kommentar:

  1. Tycker att du ska spara lite käk t mej med din fisk <3

    SvaraRadera

Äldre inlägg